środa, 5 czerwca 2013

5/30

Wiem, że was ostatnio nie odwiedzam, ale naprawdę bardzo was przepraszam, teraz zacznę nadrabiać, a resztę w sobotę bo w szkole mam istny szał!
Dziś poprawa meega sprawdzianu z Podstaw Przedsiębiorczości, miałam fizykę wyciągnąć dziś na 4, ale pech taki, że nie dałam rady się nauczyć, a u niej nie ma co ściągać. Grzecznie spytam czy mogę w tym tygodniu jeszcze podejść ;) I dziś jeszcze wyciągam informatykę na 6. 
Jutro piszę zaległy sprawdzian z działów OBSZARY I OKRĘGI z matmy [Grubasie, liczę na ciebie w tej sprawie :*], NA jutro muszę napisać z religii wypracowanie na 6, a temat brzmi CO JEST PODSTAWOWYM KRYTERIUM UPRAWIANIA POLITYKI WG. NAUKI KOŚCIOŁA? JAKIMI ZASADAMI POWINIEN KIEROWAĆ SIĘ KATOLIK W DZIAŁANIU SPOŁECZNO-POLITYCZNYM? <-- jeśli któraś byłaby skłonna do pomocy [ja w kościele nie byłam od dnia bierzmowania, a co dopiero ich polityką się interesować ;d] to ja chętnie z niej skorzystam ;D I praca z projektowania [mój przedmiot zawodowy] + zadanie domowe z polaka. 
Jak tak na to patrze to nawet nie ma takiej tragedii. 
Na piątek sprawdzian z twórczości Słowackiego + słówka z niemieckiego [odpowiedź]. 

4 prace klasowe, 1 odpowiedź ustna, 2 zadania domowe i 1 wypracowanie. Czas? Do piątku! 
...kocham Cie szkoło xd

Ok, jak dieta? No to już wam mówię.
Po mojej chwilowej porażce na tym polu w niedzielę dnia 02.06.2013 r. moja waga równa była 68.8 kg.
Dziś mamy 05.06.2013 r. i moja waga rano wahała się między 65.5 a 66.3 kg. 
Mój cel na tą niedzielę, tj. 09.06 [haha, moje urodziny :D] to równe 65 kg, albo chociaż takie stabilne, czyli 65.4 i mniej. 

Ćwicze jedynie 30DS z Jillian Michaels, mam za sobą 6 dni etapu I :) Może nie widzę różnicy po ciele jak na nie patrzę, ALE po pierwszym treningu z nią lało się ze mnie jak z kranu. Wczoraj? Prawie w ogóle :) Ostatni trening przypadnie na sobotę, w niedzielę konieczna przerwa, ponieważ cały dzień spędzę w aucie [wyobrażacie sobie robić cardio w samochodzie???], ale jak dojadę na miejsce to zgodnie z planem w godzinach 19-22 mam zamiar poświęcić swoje pół godziny na ćwiczenia :D Chyba zabiorę też ze sobą skakankę, dawno jej nie uzywałam, a nie zajmuje dużo miejsca. 

WSZELKIE PYTANIA DO MNIE, ADRESY SWOICH BLOGÓW [jeśli ich nie mam/wcześniej komentowałyście a ja nie odwiedziłam was], COKOLWIEK TAM SOBIE CHCECIE, poza prośbami o moje mega seksowne nagie zdjęcia o wymiarze artystycznym, PISZCIE W KOMENTARZACH :)
Jeśli chcecie pogadać to piszcie na maila lipslikemorphine@onet.pl, tam możecie mnie znaleźć, bo na Facebooku głównie wypytuje kto ma ściągę/z czego/jakie jutro są sprawdziany etc ;D

Myślałam, że jeszcze zdążę do was wpaść teraz, ale jednak nie, wybaczcie :< Lecę suszyć włosy i do szkoły, bo sprawdzian z podatków i ubezpieczeń czeka ;D

4 komentarze:

  1. Jak my wszystkie kochamy te wahania wagi :/
    Odczuwałam już brak Twoich pozytywnych notek i kopów w dupę.
    Co do referatu - w teorii szary katolik powinien się kierować tylko i wyłącznie prawami dekalogu i przykazania miłości, w praktyce dochodzą jeszcze wieki tradycji i przykazania kościelne (które niestety są dziełem omylnego kleru). Na kiedy go masz napisać ? Bo ja jutro mam dosyć ważnego zboja decydujacego o dopuszczeniu do egzaminu więc najwczesniej jutro późnym popołudniem moge cos naskrobać..
    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. no to jeszcze trochę nauki masz ale nie długo
    wakacje i skończy się to wszystko
    waga się waha ale ważne że chudniesz
    powodzenia :)

    http://thinchudosc.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  3. Od samego czytania się męczę. Trzymam za ciebie kciuki. Pokaż im kto rządzi. ;)
    Niestety z tymi zadaniami Ci nie pomogę.... ;/
    Przemilczę. xd
    Życzę powodzenia i wytrwałości. Nie zwariuj od tej masy pracy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dasz rade ,my w Ciebie wierzymy:*

    OdpowiedzUsuń