piątek, 17 maja 2013

17/31

Nie napisałam tutaj tego wcześniej, ale coś sobie postanowiłam w poniedziałek, a mianowicie to, że napiszę tu dopiero wtedy, gdy osiągnę 65 kg. Iii... już zgadłyście? :D
Tak, wasze guru i w ogóle ten cudak uzależniony od męskich pośladków oraz klatek piersiowych osiągnął cel III! A wiecie co za tym idzie? Foteczki, papa-papa-paparazzi ;D Chociaż nie wiem czy to mój tyłek jest tym, który chciałybyście oglądać, no ale skoro miałam wstawić to wstawiam! Cieszcie się, a jak któraś rzuci pomidorem, to ją oskarżę o marnowanie jedzenia, bo dzieci w Afryce głodują ;o

 Tak, to ja... Jeśli 5 kg to nic, to ja jestem syrenka Ariel! Powiększcie sobie, ogólnie obrazek jest spory ;)
Róbcie sobie takie zdjęcia i najlepiej od czasu do czasu je przeglądajcie, żebyście wiedziały do czego nie chcecie wracać :D Przy osiągnięciu kolejnego celu zrobię kolejne zdjęcie :D Ale w innych ciuchach już, bo mam teraz takie galoty co są mi akurat, a jak schudne te 5 kg to już będą luźne :D A, i pomiary dodam jutro, bo dziś już zjadłam śniadanie i wypiłam co-nie-co, więc ta aktualizacja jutro z rana :)

Nie ma to jak uczucie jak się rano wejdzie na wagę, a tam taki ładny wynik :D Skromnie powiem, że zatańczyłam lepiej:
Mam równo 2 tygodnie do 1 czerwca :D Zjedą te 4 kg? O, przepraszam, co to za pytanie w ogóle?? Jasne, że zejdą! Nie ma, że nie :D Jesli którakolwiek z was twierdzi, że nie potrafi, to się myli, i to bardzo. Ja doszłam tak daleko, a wy byście nie miały?? A i do mnie nie trafiają takie tłumaczenia jak "No bo Ty potrafisz, masz coś tam, a moje życie jest takie beznadziejne, że i tak nie schudne". Bzdura! Spinać poślady trzeba, bo teraz redukujemy, ale potem będzie to jeszcze trzeba utrzymać :D

A, no bym zapomniała. Mam do was mega prośbę, normalnie musicie mi obiecać to, bo to jest dla mnie ważne (pff...khh...hiehiehie XD).
Obiecywać! Tu i teraz! Booo... strzelę focha ;__;


C'yaa, laseczki ;d

14 komentarzy:

  1. Hahahha, moją obietnicę już masz Grubsonie :*
    Racja, trzeba redukować i to bez wymówek. To bojuuuuuu! xDDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zmiana, w biodrach straciłaś pewnie jakieś 10cm:) Swoją drogą to przy wadze prawie 70kg miałaś bardzo płaski brzuch! Tylko pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. witaj Guru :D no masz bardzo ladne cialko zwlaszcza dekolt :D i szok ze tak 5 kg roznicy a tak luzne spodnie, widac ze warto sie odchudzac :) ze warto odnalesc swoja droge i podarzac nią, napewno uda ci sie schudnac do czerwca, ale mam pytanie - nie boisz sie rozpoczecia wakacji pokus i jojo?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz na 10 kg mniej niż masz O.o
    Chciałabym być taka jak Ty - oficjalnie mianuję Cię thinspiracją.
    U mnie nie ma różnic w ciuchach, więc Twoje spodnie robią na mnie MEEEEGA wrażenie.
    Muszę zacząć mniej jeść i więcej ćwiczyć .....

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo super ! :) Duża dawka motywacji ! :) Pięknie wyglądasz <3 Trzymam kciuki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę ci powiedzieć, że nie wyglądasz na 65 kg. Wyglądasz na super-sexy-slim 50!
    Uwierz mi. Masz taki piękny brzuszek *.*. Jeszcze parę miesięcy temu narzekałaś, że jesteś gruszką, masz szerokie biodra. A teraz? Na pewno masz z 90 cm w biodrach, jak nie mniej.
    To ja idę schować swoje biodra w piasek..
    Jak tak dalej pójdzie, to możesz zabukować bilet do Joseph'a, bo ogłaszam wszem i wobec, że jeśli na ciebie spojrzy już nie oderwie od ciebie wzroku.
    Aż chce mi się iść stanąć na wadze :).
    Dziewczyno, to jest niemożliwe, co ty osiągasz. Niedawno było 69, a teraz? Lecisz jak torpeda i oby tak dalej. Nie trać wiary i do przodu.

    OdpowiedzUsuń
  7. imponujący miesiac wysilku :) gratuluje wytrwalosci :)

    ale masz fajniutki bziunio :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ogolnie to sciemniasz z ta wagą! klamczuszko przyznaj ile masz naprawde bo nie wierze w Twoja wage :P jestes zbyt waska na taką liczbe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam zrobić zdjęcie jak stoje na wadze rano? :D

      Usuń
    2. tak zrob charakterystyczny pedicure np. w panterke a potem cale cialo z uwzglednieniem stóp zeby nie bylo sciemy ;)

      Usuń
    3. Mam małą ranke przy paznokciu dużego palca lewej stopy, więc... doszukuj sie tego znaku XD

      Usuń
  9. 5 to nie mało więc przeciwnie :) gratuluje wytrwałości

    OdpowiedzUsuń
  10. to prawda takie fotki są bardzo motywujące:)

    OdpowiedzUsuń
  11. kurde no, wyglądasz zajebiście, zazdroszczę ;3
    mam nadzieję, że mi też kiedyś się uda ;)

    OdpowiedzUsuń