niedziela, 26 maja 2013

26/31

Notka w drodze wyjątku! Powody są takie, że a) jest dzień matki, a ja mam owoc swojej pracy, który chce wam pokazać i b) zrobiłam sobie zdjęcia, które są OKROPNE, bo wyglądam jak tłusty pączek, no ale w końcu po to sie odchudzam by tak juz nie było :)

Dzień matki, więc oto mój prezent dla mojej. Jej sie podobał, a wam? ;)

Kliknijcie w obrazek ->PPM -> pokaz obrazek, a zobaczycie pełną rozdzielczość. 

A teraz JA. No kurde, jestem tak beznadziejnie nieproporcjonalna i wyglądam po prostu jak PĄCZEK, no nie żartuje. Jak mi któraś napisze, jak to ja niesamowicie wyglądam, to wiecie co... kłamstwa mnie bolą, przecież to widze ;d



Ja naprawdę wyglądam strasznie... tyłek jak słoń, a uda to niczym rakieta Apollo o.O 

Dobra, i tak jestem wielka, że wstawiłam te zawstydzające zdjęcia, dlatego wielbcie mnie człowieki i tak - możecie się nabijać ;< 
Ja już chce to 64 na wadze! Równe! A potem 63, 62, 61... tak mało, a tak dużo :|

EDIT: Zapomniałam :D Miałam polecić ćwiczenia! No to 30 Day Shred z Jillian, bardzo fajne. Mel B, serdecznie polecam! Cindy Crawford Kształtuj Swoje Ciało <-- lekkie, które kiedyś robiłam, dobrze wspominam, więc tez polecam :D No i brzuszki, przysiady, takie najprostsze ćwiczenia, rower oraz bieganie, co kto woli i KRZESEŁKO oczywiście <3
No, a teraz, do roboty spaślaki :D 

31 komentarzy:

  1. Prezent dla mamusi śliczny <3
    A co do Twoich zdjęć- podziwiam za odwagę, chudnij dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na razie nie jestem głodna i dobrze sie czuje! Tylko,że zjadłam dodatkowo jabłko i 100ml barszczu czerwonego z torebki, tylko 30kcal ale nie zdrowy, ale miałam ochotę to zjadłam.
    Poza tym myślę, że jak będę się źle czuła,głodna itp to po prostu będę jadła jakieś warzywa dodatkowo;d
    Tak na marginesie ważę 64kg i mam 163cm wzrostu :) Taki pączuszek ze mnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie Jesteś gruba !! Wyszukało mi 5 Angelik ale żadna nie ma widocznego miasta , wszystko ukryte :) więc może napisz do mnie na e-maila i wyślij link lub podaj mi swojego to Ci podam mojego fb ): Trzymaj sie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana masz ogromny talent! ;3

    Będzie dobrze! Wiesz masz szczęście, że właśnie tłuszcz ci się w miarę równo odkłada, wyglądasz mi na gruszkę, ale klepsydry i gruszki są sexy ;)
    Gorzej z innymi typami np. szeroka w barach, w tyłku wąska.
    Dziękuj za taką sylwetkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No z tylu mogloby ie poprawic, ale kochana (!!) u mnie jest jeszcze gorzej, dodaj 20 kilo tu i tam, i wtedy zobaczysz slonia :P
    Rysunek piekny :) :)
    Dziekuje bardzo za czwiczenia, bede musiala poszukac na necie ^^ :)
    Buziaczki, zrobilas ogromny postep.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam porządną zagwostkę. Bo niby wymiary mamy podobne, a Twój brzuch i góra są mega drobne w porównaniu do mnie .... No i te spodnie może po prostu są lekko za duże i pogrubiają?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny rysunek, masz talent! I naprawdę zazdroszczę Ci brzucha, jest mega szczupły! Może nogi są grubsze, ale ja mam dokładnie ten sam problem! :( Ja dopiero założyłam bloga, może chciałabyś wpaść i mogłybyśmy wspierać się nawzajem? <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę talentu! Zawsze, gdy próbowałam coś narysować, to wychodziły jakieś gryzmoły. A Twój rysunek - wspaniały!
    Ja zazdroszczę Ci biustu (tak, właśnie tego!). Nigdy się swoim pochwalić nie mogłam, a wiadomo jak to jest.
    Poza tym jesteś już bliżej końca, niż początku diety. Spójrz jaką drogę pokonałaś! Ile już kg straciłaś! Czy to nie napawa Cię dumą? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. talie i brzuch masz bardzo ładny
    nad nogami i biodrami musisz popracować ale na pewno nie wyglądasz jak pączek

    http://thinchudosc.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  11. z tym krzesełkiem to wymiatasz! rewelacja

    masz niesamowity talent pieknie narysowalas cudo ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. od tego ze cwiczysz logiczne ze waga spada zwlaszcza ze malo podjadasz w ciagu dnia Skarbie

    OdpowiedzUsuń
  13. czy solisz posilki? i jesz chleb nawet ten ciemny? podjadasz banany i winogrono?

    OdpowiedzUsuń
  14. powiem Ci tak: ogranicz cwiczenia silowe a wiecej skup sie na cwiczeniach aerobowych

    ja na poczatku diety w ogole nie cwiczylam na miesnie tylko na spalanie tluszczyku widocznie wykonujesz zle cwiczenia

    OdpowiedzUsuń
  15. cwicz aerobowe zobacz co ja cwiczylam na blogu sa linki do cwiczen ogranicz cwiczenia silowe jak krzeselko itp... ok? bo one buduja miesnie a miesnie ważą spal najpierw tkanke tluszczowa

    OdpowiedzUsuń
  16. zainteresuj sie zumbą :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny rysunek, jestem pod wrażeniem ;)
    Bardzo mi się podoba ;)

    PS Nie wyglądasz jak pączek, a Twoje udo to nie rakieta Apollo ;p
    Zapraszam,
    goodbyecm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. To gratuluję, że tak szybko się posuwasz do przodu. Jak tak dalej pójdzie niedługo będziesz ważyła 50 kg, a nas zostawisz daleko za sobą.
    Figury mamy podobne, a tyłek i uda to także i mój problem. Góra szczupła, a dół jak zatopiony statek Titanica. Gdyby nie on czułabym się świetnie, ale niestety.

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny szkic :)
    i piękne ciało

    OdpowiedzUsuń
  20. Chcesz zobaczyć pączka, zapraszam do siebie ;). Chciałabym mieć figurę jak Twoja. Jest naprawdę świetna.

    Życzę sił do dalszej walki!

    OdpowiedzUsuń
  21. tak sobie mysle ze chyba wezme sie za Twoja diete!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale po co? Ona nic nie daje :| Jestem bliska stanu depresyjnego xd

      Usuń
    2. i dlatego na swoim przykladzie skoro mi sie udalo przekaze Ci wszystkie cenne doswiadczenia :)

      Usuń
    3. co masz zamiar jutro zjesc?

      Usuń
    4. Możemy omawiac takie rzeczy przez maila? Wiesz, tak na forum nie lubie pisac o tym co jem ;d

      Usuń
    5. ale zawsze na blogu pisalas co jesz.... :) ok pisz maila w takim razie ;)

      Usuń
  22. Po pierwsze chyba masz złe spodnie - ja bym radziła Ci je wywalić. Tak mi się wydaję, bo Twoje "góra" wygląda ładnie, natomiast dół jest nie od tej kobiety.

    Zazdroszczę umiejętności rysowania

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale ty jesteś odważna i oczywiście utalentowana. bo ,ze silna to nie muszę powtarzać.;) Jesteś ogromnym przykładem. ;)Dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. ale ty jestes mala w sensie gornej czesci ciala
    taka chudzinka
    http://perfection-live-ev.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. te puste maile to co to ma byc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, wysyłam pełne. Już pare wysłałam, coś chyba z onetem, bo wysyłam normalne ;/

      Usuń